ינואר

New Year's Day - הראשון לינואר שמתחיל ערב קודם ונחגג באמצעות אוכל, שתייה איחודים משפחתיים וחברתיים וכמו כן חגיגות רבות המקדמות בברכה את פתיחת השנה החדשה.                                                                                                                

Epiphany - יום זה מצוין ביום ראשון הראשון שלאחר יום השנה החדשה. הקהילה הנוצרית  מציינת ביום זה את טבילתו של ישו בנהר הירדן על ידי יוחנן המטביל. ציון היום נעשה באמצעות ארוחות משפחתיות  וטקסים בכנסיות.                                                                                        
                                                                                                      


מרץ 

Green Monday - מתקיים לרוב בתחילת מרץ ומסמל את יום התענית הראשון מתוך ארבעים ימים טרם חג הפסחא עבור הכנסייה היוונית האורתודוקסית. הקפריסאים באופן מסורתי מנקים  את ביתם כמו ב"ניקיון פסח" ויוצאים לפיקניק עם משפחתם.

Greek Independence Day - ב- 25 למרץ חוגגים היוונים את יום עצמאותם. ביום זה נפתחה ב- 1821 מלחמת עצמאות יוון. כמו כן, יום זה ידוע בכנסייה הנוצרית האורתודוקסית כיום בו הופיע המלאך גבריאל בפני מריה על מנת לספר לה כי תישא  את בנו של האל.


אפריל 

Greek Cypriot National Day - יום זה נחגג מידי שנה בראשון באפריל ומסמל  את מאבקם לחירות של הקפריסאים היוונים אל מול השלטון הבריטי ב- 1955. ביום זה, תלמידי בתי ספר פוקדים את כנסיות קפריסין.

Greek Orthodox Good Friday -מתקיים יומיים לפני יום ראשון של פסחא. הנוצרים  ברחבי קפריסין פוקדים את הכנסיות לציון והנצחת צליבתו של ישו.

Greek Orthodox Easter Sunday - תאריך חג הפסחא משתנה מידי שנה אולם הוא חל בסביבות חודש אפריל. יום זה מציין את תחייתו של ישו. ביום זה נערכים טקסים דתיים בכנסיות ואיחודים משפחתיים. מנהגים נפוצים בחג הם ציור על ביצים, אכילת שוקולד והחבאת ביצים לילדים על ידי ארנב הפסחא. רוב בתי העסק אינם עובדים ביום זה. עבור הקפריסאים מדובר ביום חג חשוב ביותר.

Greek Orthodox Easter Monday - מתקיים יום אחרי חג הפסחא. מדובר ביום חג עבור הקפריסאים ולכן ביום זה כל אזור מקיים מנהגים ואירועים משלו בהם המקומיים לוקחים חלק. בתי עסק רבים כמו מסעדות ובתי קפה סגורים.  התחבורה הציבורית ממשיכה בסדרה.


מאי 

Labour Day - ה- 1 במאי הוא היום בו חוגגים את זכויות העובדים. זהו יום חג לאומי בקפריסין ונחגג באמצעות אירועים תרבותיים שונים.

Spring Historic Car Rally - בתחילת מאי מתקיים  מירוץ מכוניות קלאסיות מלימסול לאיה נאפה. לאירוע זה מגיעים חובבי הז'נר מכל עבר.


יוני 

Pentecost Kataklysmos - יום זה מתקיים בסביבות יוני ומציין את הולדת הכנסייה. הוא קשור מבחינה היסטורית לחג השבועות היהודי המנציח את מסירת עשרת הדיברות על הר סיני. עבור הנוצרים, מדובר ביום בו רוח הקודש נחה על שנים עשר השליחים של ישו.


יולי

International Music Festival - פסטיבל מוזיקה שנתי בלימסול המוקדש כל כולו למוזיקאים המפיקים יחדיו מוזיקה קאמרית או מופיעים סולו מכל קצוות העולם.


אוגוסט

Assumption - ב- 15 באוגוסט חוגגים הקתולים את אמונתם כי רוחה וגופה של מריה הקדושה הגיעו אל שערי גן העדן. זהו יום חשוב בכנסיות ומהווה יום חג ציבורי. ביום זה נערכים פסטיבלים, תהלוכות, ירידים ואירועים ספורטיביים.

Wine Festival - פסטיבל היין מתקיים בכל שנה בעיר לימסול ובו חוגגים ומכבדים הקפריסאים את דיוניסוס, אל היין והפיריון ואפרודיטה, אלת היופי והאהבה. זהו פסטיבל באווירה צוהלת עם הרבה אוכל ומוזיקה טובה.

Paphos Aphrodite Festival - פסטיבל שנתי המתקיים בעיר פאפוס. שלושה ימים של אופרה באוויר הצח בתפאורת מפרץ פאפוס.


אוקטובר

Cyprus Independence Day - בראשון באוקטובר חוגגים הקפריסאים את עצמאותם. באי נערכים פסטיבלים ומצעדים של אנשי צבא וילדי בית ספר.

(Greek National Day (Ochi Day) - ב 28 באוקטובר מציינות קהילות יווניות בכל רחבי העולם את דחיית האולטימטום אשר הציב הדיקטטור האיטלקי מוסוליני על ידי ראש הממשלה היווני דאז, לואניס מטאקסאס.                                                    


נובמבר

Forest Park Rally - בקפריסין משחזרים מכוניות רבות ומוציאים אותן לתהלוכה   מלימסול ועד הכפר Patres המצוי על ההרים. יום זה הנו יום חגיגי לחובבי מכוניות קלאסיות.                                                                                                     


דצמבר

Christmas Day - חג המולד. יום הולדתו של ישו ב- 25 בדצמבר, יום חג חשוב ביותר עבור הקפריסאים. מלבד המלונות וכמה מסעדות, כל בתי העסק ביום זה סגורים לקהל הרחב.                                                                                                        





  נדל"ן בקפריסין